wtorek, 26 maja 2009

Babski Raj w Mama Mia

Mam wspaniałą wiadomość dla wszytskich mam!
Czy nie marzyłyście o miejscu gdzie dzieci bawią się miło i bezpiecznie, a mamy spokojnie piją kawę i relaksują się przy czymś słodkim? Ja marzę o tym, odkąd urodziałm Antka! :) Ale teraz jest już takie miejsce! Trzy, świetne odważne dziewczyny otworzyły coś wspaniałego! To Mama Mia - Al. KEN 56 lok. 5 Uwierzcie mi - warto pofatygować się z centrum! http://www.mamamia.com.pl/

Bo rzecz jasna, Babski Raj też tam jest... :)


I chyba oszalałam z tymi kwiatkami! :)

1 komentarz:

  1. ostatnio nawet myślałam, że może zainwestować w taki biznes, bo na tynku bardzo ubogo to wygląda :P ale okazało się że we Wrocławiu też już taki lokal jest, muszę się tam wybrać kiedyś z Miłkiem (pozdrawiamy Antka, nawet myślałam o tym imieniu, ale koleżanka ma już córeczkę Antosię i nie chciałam małpować :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń